יום חמישי, 23 ביולי 2015

קריאת כף יד

קריאת כף יד – הדרך שלנו להתחבר לאמת הפנימית שלנו

החיים יכולים לעבור עלינו בצורה מדהימה או בצורה שמשאירה אותנו עם הרבה שאלות בלב. כאשר קורים לנו אירועים לא צפויים או אירועים קשים אנחנו יכולים לבחור להתמודד איתם בצורה חיובית או לשקוע לחלופין בדיכאון.
הדרך הכי טובה להתמודד עם בעיות וצרות החיים היא להתמודד איתן באופן חיובי ועם נאמנות מתמדת לאמת הפנימית שלנו. קריאת כףיד יכולה לאפשר לנו להתחבר לאמת הפנימית שלנו. הקריאה תוכל לאפשר לנו להיות מחוברים יותר להוויה ולמהות שלנו בעולם. הקריאה תוכל ללמד אותנו מה עוד מצפה לנו בחיים ומה הוא באמת האופי הפנימי שלנו.

איך טיפולים אלטרנטיביים יכולים לעזור לנו להיות מאושרים ושלווים יותר?

טיפולים אלטרנטיביים יכולים לסייע לנו להיות מאושרים ושלווים יותר. כאשר אנחנו הולכים לטיפולים מסוג זה כמו למשל טיפולי קריאת כף יד או טיפולים אסטרולוגיים אנחנו יכולים:
-          להתחזק מבחינה רגשית
-          להבין טוב יותר אירועים שונים בחיים שלנו
-          להרגיש שיש לנו מזל
-          להבין את המשמעות הרוחנית של אירועים שונים בחיים שלנו
-          לקבל עזרה למצוקות שונות שאנחנו חשים
-          ללמוד להירגע באמצעות הכוח הפנימי שלנו
טיפולים מסוג זה יכולים להשיב לנו את האמונה באור הפנימי שלכל אחד מאתנו יש והם יכולים להשיב לנו את היכולת לחוש תקווה ולהאמין שבסוף יהיה לנו טוב.

למה כדאי לנו להשתתף בערב של קריאת כף יד?

אם אנחנו רוצים להתנסות בחוויה מאירה ועמוקה כדאי לנו להשתתף בערב של קריאת כף יד. ערב זה יכול לאפשר לנו להגיע לתובנות עמוקות מאוד. בערב זה נוכל להכיר גם חברים חדשים ולהגדיל את המעגל החברתי שלנו. ערבים אלו מאוד מעניינים מבחינה רוחנית ויש בהם עושר רב של דימויים ונושאים. הקריאה בכף היד תוכל לסייע לנו ללמוד מתי כדאי לנו להתחתן או להביא עוד ילדים לעולם. הקריאה תוכל לחבר אותנו מחדש לגוף שלנו ולהוויה האישית והרוחנית שלנו בעולם.

איך קריאה בכף היד שלנו יכולה להעיד על האופי שלנו?

קריאה בכף היד שלנו יכולה להעיד רבות על האופי שלנו. הידיים שלנו מספרות את סיפור החיים שלנו – את מידת הביטחון שלנו בעצמנו ובאנשים אחרים ואת כל מה שעשינו בעולם. באמצעות הידיים שלנו אנחנו יכולים ללמוד טוב יותר לחלום ואיך אנחנו יכולים להגשים את החלומות שלנו. קריאה בכפות הידיים יכולה להיות מאוד מאתגרת והיא יכולה לאפשר לנו להחכים ולהתקדם הלאה. הקריאה תוכל לאפשר לנו לאזור אומץ ולהתחיל לנסות דברים חדשים כמו למשל ניסיון למצוא עבודה חדשה. 

איך שפת הגוף שלנו והמראה שלנו משפיעים על הרושם שאנחנו משאירים?

למעשה לא רק כפות הידיים שלנו מעידות עלינו אלא כל הגוף שלנו וגם שפת הגוף שלנו. שפת הגוף שלנו והמראה האישי שלנו יכולים להעיד רבות על האופי שלנו והם יכולים גם להיות גורם משמעותי מאוד ומכריע ברושם שאנחנו משאירים על אנשים אחרים. אם אנחנו רוצים לשפר את הרושם הראשוני שאנחנו עושים על אנשים חדשים שאנחנו מכירים בחיים האישיים שלנו או בעבודה שלנו כדאי לנו לשפר את המראה שלנו וגם לעבוד על שפת הגוף שלנו. אנשים למשל שיושבים ישר ומביטים לאנשים אחרים בעיניים משרים תחושה של ביטחון והם יוצרים רושם טוב יותר. אם אנחנו רוצים ליצור את הרושם שאנחנו אנשים רגועים ובטוחים בעצמם חשוב גם שנשמור על כך שכפות הידיים שלנו יהיו אסתטיות ונקיות ונעימות למגע ומראה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה